سایت مای میدیا ٢٤ صفحه نخست خود را به کبودوند اختصاص داد


مجید حقی، سردبیر روزنامه ی اینترنتی *MyMedia24 در فنلاند اعلام کرد صفحه نخست این سایت در روز ده تیر، روز حمایت جامعه کردستان از کبودوند به ایشان اختصاص یافت.

مجید حقی، عضو سابق رهبری حزب دمکرات کردستان ایران (حدکا) همچنین  گفت: از آنجایی کە ده تیرماه به عنوان روز «حمایت جامعه کردستان از کبودوند» نامگذاری شدە بود، بنا بە رسالت شبکە مای میدیا، تصمیم گرفتیم امروز کل صفحە نخست این سایت را بە محمد صدیق کبودوند و پشتیبانی از مبارزەاش برای  حقوق بشر و حفظ «ارزشها و هویت انسانی» اختصاص دهیم و برنامەهای عادی انتشار اخبار و گزارشها را در این شبکه متوقف کنیم.

وی در ادامه افزود: اختصاص این صفحە بە آقای کبودوند در چنین روزی برای ما در مای میدیا ٢٤ یک مسئلە ارزشی است و از آنجایی کە مخاطبان شبکە بیشتر خارجی ها هستند برای ما مهم بود کە حداقل بخش کوچکی از مردم جهان از طریق شبکە مان در مورد وضعیت مبارزان مدنی و مدافعان حقوق بشر در ایران باخبر شوند.

این فعال سیاسی و روزنامه نگار کرد همچنین دربارە متنهای انگلیسی منتشر شده در صفحه نخست سایت مای میدیا همچنین اظهارداشت: این متنها یکی بیانیه ی کمپین حمایت از کبودوند است و دیگری گزارشی مبنی بر اعتصاب غذای آقای کبودوند.

مجید حقی، عضو سابق رهبری حزب دمکرات کردستان ایران (حدکا) و سردبیر روزنامه ی اینترنتی MyMedia24 در فنلاند در پایان سخنانش با اعلام اینکه «سایت مای میدیا ٢٤ از صبح روز 11 تیرماه دوبارە بە فعالیتهای روتین خود برخواهد گشت»، گفت:  سایت مای مدیا ٢٤ از بدو تاسیس در نوامبر ٢٠١١ بە عنوان یک سایت و شبکە اجتماعی با هدف حمایت و توسعە جامعە مدنی تاسیس شدە است. از اوایل این هفتە نیز ویژگیهای شبکە های اجتماعی همچون توییتر و فیسبوک به مای میدیا اضافە شدە و مردم می توانند اخبار، مقالات و نظرهایشان را آزادانە در اختیار کاربران اینترنت و اعضاء شبکە قرار بدهند. شعار اصلی سایت مای میدیا٢٤ ، توسعە ژورنالیزم مردمی می باشد کە در آن مردم عادی، فعالان حقوق بشر، مدنی و کارگزاران کوچک و نیمە بزرگ می توانند نظرات و اخبار خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

*آدرس سایت مای میدیا٢٤

http://www.mymedia24.com/

 

این نوشته در پشتیبانیها ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای سایت مای میدیا ٢٤ صفحه نخست خود را به کبودوند اختصاص داد

  1. omidvaram ke har che zodtar amoy azizam azad beshe….

بیان دیدگاه